7 maanden gedaan, 3 te gaan - Reisverslag uit Burlington, Canada van Thijs Barten - WaarBenJij.nu 7 maanden gedaan, 3 te gaan - Reisverslag uit Burlington, Canada van Thijs Barten - WaarBenJij.nu

7 maanden gedaan, 3 te gaan

Door: Thijs Barten

Blijf op de hoogte en volg Thijs

25 Maart 2015 | Canada, Burlington

Hey Nederlanders. Even een teken van leven weer in het vrieskoude Canada. Vorige week had ik een weekje schoolvakantie en ben ik nog wel eens op verschillende plekken te vinden (Toronto, Hamilton, Niagara Falls en CHINATOWN!!) De falls waren nog lekker voor een deel bevroren, hoewel het nu weer kwik boven de nul is en de sneeuw is gesmolten. Eerder daarvoor heb ik ook nog een ander winterfenomeen mogen doen; IJsvissen!

Over mezelf nog: Ik krijg vaak de vraag van mensen of ik nou in Engels denk. Het antwoord is ja; Alles om me heen is Engelstalig en Nederlandstalig volk of invloeden zijn hier schaars te vinden. Toch is het toch nog heel gemakkelijk om Nederlands (meer Biests) te spreken voorbij alsof er niks is veranderd. Alleen moet ik op m'n mobiel wel Nederlandstalige spellingcorrectie gebruiken.

Ook kan ik ook melden dat ik in Mei naar niet minder naar NEW YORK ga. Ik heb er echt heel erg zin in en het komt ook steeds dichterbij. Voor dat ik het weet sta ik boven op de Empire State Building.

Groetjes,

Thijs Barten

  • 26 Maart 2015 - 08:03

    Kees:

    Ha die Thijs,

    Mooi om te lezen dat het goed gaat heb de foto van het ijsvissen en niagara Valls gezien (koud hè). Geniet van New York en nog veel plezier.

    Kees Priems

  • 26 Maart 2015 - 08:05

    Kees:

    Natuurlijk falls, die .... Heeft het weer verandert.

  • 26 Maart 2015 - 19:35

    Family Van Overbeek:

    Hoi Thijs, leuk om je { kouwe} snoet weer eens te zien! En weer genoeg op het programma de komende tijd, veel plezier! groetjes tante Ans

  • 30 Maart 2015 - 09:43

    Kees:

    leuk om weer eens iets van je te horen en te zien.
    ik ben wel jaloers op je,
    ik zo een oude knakker heb niet zoveel gezien dan jij.
    maar vroeger was dad niet zo,ik wist maar amper waar Canada op de landkaart te vinden was ha,ha,ha,
    vele groeten van opa barten doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Burlington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Zie jullie straks weer!!!

13 Mei 2015

New York, New York

15 April 2015

Goed weer?

25 Maart 2015

7 maanden gedaan, 3 te gaan

09 Februari 2015

Dé werd tijd!!
Thijs

Ik ga vanaf 26 augustus een heel schooljaar naar Burlington, Ontario, Canada. Dit jaar doe ik een uitwisseling! Houd dit profiel in de gaten voor meerdere updates vanuit Canada.

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 16018

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: