Fijne kerstdagen!!!! - Reisverslag uit Burlington, Canada van Thijs Barten - WaarBenJij.nu Fijne kerstdagen!!!! - Reisverslag uit Burlington, Canada van Thijs Barten - WaarBenJij.nu

Fijne kerstdagen!!!!

Door: Thijs Barten

Blijf op de hoogte en volg Thijs

24 December 2014 | Canada, Burlington

Hey Nederlanders. Ik wil jullie graag een fijne kerst en een heel fijn nieuwjaar toe wensen. Ik krijg een week vol met koken en afwassen, maar wel veel kadotjes en veel sneeuw!!!

Groetjes,

Thijs Barten


  • 24 December 2014 - 23:51

    Mam:

    Hoi Thijs,

    Dat is nooit weg, wat ervaring opdoen met koken en afwas. Dat is lekker voor mij als je straks weer terug bent. Dan kan ik dat gedeelte aan jou overdragen. Ik ben wel jaloers op jouw lekker pak met sneeuw.
    Hele fijne kerstdagen daar !! Ik heb begrepen dat jou Christmas scedule very busy is.
    Geniet lekker van deze unieke ervaring en doe Santa de groeten.

    Doei,
    Mam

  • 25 December 2014 - 11:43

    Wendy Van Diesen:

    Hey Canadees,

    Hele fijne feestdagen daar. Geluksvogel, met een dik pak sneeuw. Echt kerst.
    Geniet ervan.

    Groetjes van de Webertjes.

  • 25 December 2014 - 12:06

    Heuveltjes:

    hoi Thijs, fijne feestdagen . zaterdag gaan wij bij jullie wat drinken, we pakken er wel een op jouw.

  • 26 December 2014 - 11:25

    Kees:

    thijs, fijne feestdagen.doe maar veel sneeuw ruimen,
    want als je van de zomer terug komt is het hier weg haha.
    heb je mijn kaart ontvangen? voorzichtig met vuurwerk.
    vele groeten van opa barten.

  • 30 December 2014 - 20:44

    Stan Priems:

    we komen er een beetje laat mee maar fijne feestdagen groeten stan

  • 31 December 2014 - 15:38

    Trudy:

    Hoi Thijs

    Al vast de beste wensen voor het nieuwe jaar 2015. Een hele fijne avond daar.

  • 02 Januari 2015 - 14:14

    Caroline Abrahams:

    Hoi Thijs,
    Maak er een mooi jaar van!!! Maar als ik het zo lees gaat het prima met jou in het verre Canada. De sneeuw is in de Biest bijna weg. Oud en nieuw is goed verlopen. Het jaar is weer begonnen dus...weinig bijzonderheden hier. Groetjes van Jos Caroline Stijn & Tim

  • 02 Januari 2015 - 18:33

    Familie V. Overbeek:

    Hoi Thijs, een heel gelukkig nieuwjaar gewenst met alleen maar goede wensen, zoals nog heel veel plezier daar in Canada! Gr. oom Martien en tante Ans

  • 15 Januari 2015 - 22:19

    Trudy :

    Heey Thijs

    Waar ben jij nu, ben jij ingesneeuwd of zit jij in een winterslaap in een heel diep holletje ?
    Ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat. en foto's natuurlijk.
    Hier gaat alles goed. Het gaat hier al weer een beetje richting carnaval. Dat zul jij daar niet vieren denk ik.
    Vele groetjes uit Diessen

  • 25 Januari 2015 - 18:39

    Roozen :

    hallo Thijs


    Ja Thijs hier even een berichtje van ons. je bent alweer een tijdje weg ,maar willen wij je toch persoonlijk iets laten horen.
    we blijven wel op de hoogte van Pa Ma of Opa en volgens de berichten gaat alles goed met je en heb je het goed getroffen
    met de familie waar nu bent.
    En de studie loop die ook naar wens?
    Hier gaat alles goed de carnaval begint hier ook weer te naderen maar daar hebben we op onze leeftijd niet veel meer mee.
    Hoe is het weer bij jullie? hier vallen zo af en sneeuw buitjes maar vorst hebben we nog niet veel gehad (maar dat kan altijd nog komen)
    Heb je ook leuke feestdagen gehad of gaat het daar op een andere manier?
    Veel heb ik niet te schrijven Thijs we zitten in zo"n rustig dorp er is niet veel veranderd sinds je weg bent .
    er zijn enkele huizen gebouwd en misschien is de kerk verkocht tegen die tijd als je weer thuis bent
    Verders ga ik hiermee weer eindige de hartelijke groeten van ons ome Antoon -tante Ger deoiiiiiiiiiiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Burlington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Zie jullie straks weer!!!

13 Mei 2015

New York, New York

15 April 2015

Goed weer?

25 Maart 2015

7 maanden gedaan, 3 te gaan

09 Februari 2015

Dé werd tijd!!
Thijs

Ik ga vanaf 26 augustus een heel schooljaar naar Burlington, Ontario, Canada. Dit jaar doe ik een uitwisseling! Houd dit profiel in de gaten voor meerdere updates vanuit Canada.

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 661
Totaal aantal bezoekers 16038

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: