POEIER!!!!!!!! - Reisverslag uit Burlington, Canada van Thijs Barten - WaarBenJij.nu POEIER!!!!!!!! - Reisverslag uit Burlington, Canada van Thijs Barten - WaarBenJij.nu

POEIER!!!!!!!!

Door: Thijs Barten

Blijf op de hoogte en volg Thijs

18 November 2014 | Canada, Burlington

Hey Nederlanders. Hier is de winter echt begonnen. Ik stond vanochtend al met -8 op de bus te wachten. Hij kwam gelukkig op tijd, wat niet altijd zal gebeuren. Ook heeft het zondag voor de eerste keer gesneeuwd.

Volgende week donderdag ga ik met de organisatie op een weekendtrip naar Montréal, das in het Franstalige Québec. Ik ben daar 4 dagen en ik zal zeker wat foto's posten volgende week.

Groetjes,

Thijs Barten

  • 21 November 2014 - 14:47

    Kees:

    jij kan daar dus sneeuw ruimen. ik kan hier alleen
    maar blad van de bomen opruimen
    het is hier nog steets geen winter maar dat geeft niet
    ik wens je ook een paar fijnedagenin montreal vele groeten van opa barten
    tot het volgende bericht

  • 22 November 2014 - 20:20

    Ruud Lauwers:

    hallo
    hier in Reusel is het lekker weer
    lekker buiten gewerkt.
    met ons gaat het goed
    hoe is het weer in canada
    weel plezier in Franstalige
    groetjes Ruud Lauwers

    p.s jij krijgt de groetjes van Opa en Oma Lauwers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Burlington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Zie jullie straks weer!!!

13 Mei 2015

New York, New York

15 April 2015

Goed weer?

25 Maart 2015

7 maanden gedaan, 3 te gaan

09 Februari 2015

Dé werd tijd!!
Thijs

Ik ga vanaf 26 augustus een heel schooljaar naar Burlington, Ontario, Canada. Dit jaar doe ik een uitwisseling! Houd dit profiel in de gaten voor meerdere updates vanuit Canada.

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 16026

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: