Oud Hollands Kloteweer - Reisverslag uit Burlington, Canada van Thijs Barten - WaarBenJij.nu Oud Hollands Kloteweer - Reisverslag uit Burlington, Canada van Thijs Barten - WaarBenJij.nu

Oud Hollands Kloteweer

Door: Thijs Barten

Blijf op de hoogte en volg Thijs

08 Oktober 2014 | Canada, Burlington

Beste Nederlanders. Zoals jullie in de titel zagen vermoeden jullie wel wat voor weer het is... Dit zal maar een maand volhouden. Zoals ik al zeg; In Canada is het 1 maand herfst en in Nederland 11. Deze week is het trouwens Thanksgiving hier.

Deze zaterdag had ik een verjaardag van m'n buurjongen tevens mijn beste maat. We hebben de hele dag gefietst, zijn naar een best raar themarestaurant geweest met als thema 'De bouw', met maatbekers als colaglazen. En s'avonds naar de film geweest (wat duur is hier!!!).

Verder kan ik mededelen dat ik eind november met de uitwisselingsorganisatie naar OTTAWA en MONTRÉAL ga.

Groetjes,

Thijs

• 08 Oktober 2014 - 07:09

Kirsten:

Hi Thijs,

Wat leuk om te horen dat het nog steeds super met je gaat.
    Wat heb je het getroffen met zón leuke buurjongen.
    Die moet je over een jaartje ons mooie dorpke ook maar eens laten zien. Hij zal versteld staan!

Heel veel plezier in de regen..
    Hier is trouwens de herfst ook echt begonnen.

Geniet van je leuke uitstapjes.

Groetjes,
    Toine-Kirsten-Joep en Emma

• 09 Oktober 2014 - 18:31

Trudy Heuvelmans:

Heey Thijs

Je hebt het leuk daar in dat verre Canada. Fijn hoor. En op school ook alles nog steeds leuk. Gij bent er nog knapper op gewonden zo te zien aan de foto.s. Je maakt toch wel wat mee daar zeg. Geniet er maar van.

groetjes Trudy

• 11 Oktober 2014 - 15:53

Nellie Van Oort:

Hoi Thijs

Fijn dat het goed met je gaat,het is een hele ervaring die nemen ze niet meer van je af.
    Morgen feest bij opa Kees dat mis je nu wel ,maar wij zullen dat in jouw plaats wel doen.

GRoetjes Sjef en Nellie.

• 13 Oktober 2014 - 13:30

Caroline Abrahams:

Hoi Thijs,
    Ik heb zojuist een paar reisverslagen tegelijk gelezen (sorry even niet meer ingelogd ;) ) Maar zo te lezen gaat het nog steeds super met je. Wat fijn dat je zo dichtbij huis een gezellige maat hebt om je vrije tijd mee door te brengen.
    Afgelopen weekend was hier het "jaarlijkse tafelvoetbal toernooi" jullie pap en Jos waren samen een team, je kunt wel raden... Niet in de finale geeindigd maar volgens mij hebben ze het wel leuk gehad. Verder geen bijzonderheden hier in de Biest.
    Groetjes Caroline en ook van de andere Brammen.

• 13 Oktober 2014 - 16:05

Family V. Overbeek:

Hoi Thijs, feesten en fuiven blijft bij jou gewoon doorgaan, als ik het zo weer eens lees! Heel fijn voor je.We hopen dat je fiets weer terecht is, jammer dat sommige dingen in de hele wereld gebeuren.Groeten van ons allemaal, tante Ans

• 15 Oktober 2014 - 11:13

Antonie Vlaminckx:

Hoi Thijs. wat fijn dat het goed met je gaat. Je bent ook een feestbeest maar ja, dat kan ook niet anders als je ene Barten bent. Die feesten wat af. Bij opa zijn verjaardag was het leuk. Wat een gezellige locatie is dat bij Cafe Ome Toon. Super gezellig en het ziet er geweldig mooi uit. Wat het weer betreft is het hier ook klote met de bok. Pfffff. Maar ja beter regen dan sneeuw. Dat mag nog wel effe wachten. Groetjes van je vaders nichtje Antonie.