Het Torontokamp - Reisverslag uit Burlington, Canada van Thijs Barten - WaarBenJij.nu Het Torontokamp - Reisverslag uit Burlington, Canada van Thijs Barten - WaarBenJij.nu

Het Torontokamp

Door: Thijs Barten

Blijf op de hoogte en volg Thijs

31 Augustus 2014 | Canada, Burlington

Dames en heren van het thuisfront!!

Ik ben dinsdag geland op Toronto Pearson Airport ZONDER jetlag of gekloot. Alleen de brownie uit het vliegtuig lag me nog best wel op de maag. Ik werd wel effekes omgeroepen naar een of ander koud kil visumbureau. De vragen waren niet bepaald moeilijk, maar je moet wel voldoende papieren laten zien.

Eenmaal in het hotel had ik even de tijd om in het zwembad te duiken en iedereen te ontmoeten.

Woensdag zijn we met de groep naar de Niagara Falls (en het hele Las Vegas er omheen) geweest. Ik sta daar lekker puik op de foto met Katy Perry, Elvis Presley en de blauwe eland. S'avonds lekker een potje baseball gekeken in downtown Toronto, Ontario.

Donderdag zijn we naar de CN tower geweest, ook in hartje Toronto. De toren is wel 500 meter hoog (het uitzichtkamertje is zo'n 380 meter hoog)
Eng was het niet, want je gaat binnen een minuut met een lift naar boven. S'avonds hadden we een cruise voor de skyline van Toronto met eten, drinken en muziek.

Op vrijdag ging ik eindelijk naar mijn gastgezin zonder vlucht of tijdsverschil. Ik had even de tijd om uit te pakken. S'avonds naar Buffallo, USA geweest om wat inkopen te doen, en om wat plastic zooi te eten.

Zaterdags moest ik eindeloos voor een goede mobiel en provider. (In Canada kan je s'weekends gratis bellen) S'avonds ben ik naar het ribfest (spareribs oktoberfest) geweest in Burlington, Ontario.

Groetjes Thijs


  • 31 Augustus 2014 - 20:54

    Pap En Mam:

    Hoi Thijs,

    Mooi verslag gemaakt met hele leuke foto's. Vooral die skyline en het baseball stadion zijn indrukwekkend. Maar die muts staat je ook erg goed. Die is gemaakt van....?
    We kunnen nu echt zien wat jij allemaal meemaakt.

    Groetjes
    Pap en mam

  • 31 Augustus 2014 - 21:33

    Opa Barten:

    thijs harstikken mooie fotos en verslag
    vele groetjes en tot hoors

  • 31 Augustus 2014 - 22:39

    Trudy Heuvelmans :

    Hey Thijs

    Leuk jou verslag, ik ga je volgen !!!!!. Leuk hoor dat je zo gezellig schrijft. Zo kunnen we mee genieten van jou groot avontuur.

    groetjes je tante Trudy

  • 31 Augustus 2014 - 22:43

    Trudy:

    PS Thijs bij die ene foto zit er een beest op je kop. Pas op dat dat beest je niets doet, of achterlaat.

  • 01 September 2014 - 08:22

    Inge En Ron:

    Dag Thijs,

    Ziet er goed uit daar. Geniet ervan!

    Gr. Inge en Ron

  • 01 September 2014 - 15:46

    Kees Priems:

    Ha die Thijs,
    Leuk om te lezen dat het goed gaat, mooie foto's. Geniet ervan.

    Kees Priems

  • 01 September 2014 - 18:01

    Ome Henk En Tante Rian,:

    Hoi Thijs,

    Ziet er inderdaad allemaal goed uit daar in Canada. Maar we dachten dat je daar naar school zou gaan, i.p.v. vakantie vieren? Nee, geintje. We kijken uit naar je volgende verslag en foto's.

    Groeten,

    De Wiepers uit Hapert.

  • 03 September 2014 - 08:12

    Wendy Weber:

    Hoi Sjefke,
    Leuk om te zien dat je het naar je zin hebt. Al heel wat gezien. Leuke muts trouwens. ;)
    Nog heel veel plezier daar. We kijken uit naar het volgende verslag.
    Groetjes van de Webertjes.

  • 03 September 2014 - 12:05

    Geert En Christine:

    Hey Thijs,

    Mooi verslag jongen, wat een indrukken allemaal.
    Veel succes op school en bij je gastgezin.
    Op naar het volgende verslag.

    Groetjes Ome Geert en tante Christine.

  • 05 September 2014 - 14:53

    Opa En Oma Reusel:

    hoi Thijs.

    Alles goed met jou in Canada?
    Met ons gaat het prima.
    Als je tijd hebt kun je donderdag ( oma jarig ) een pilsje komen drinken.

    Heel veel groetjes van opa en oma Reusel

  • 05 September 2014 - 15:06

    Jo, Marij, Ruud En Bart.:

    Hoi Thijs.

    Fijn om te horen dat het goed met je gaat.
    Op de foto`s ziet het er mooi uit.
    Succes op school, en geniet ervan.

    groetjes Ome Jo, tante Marij, Ruud en Bart.




  • 05 September 2014 - 20:24

    Family V. Overbeek:

    Hello Thais [ is dit canadees voor hoi Thijs?]
    How are you today? It is nice to see on your site that everything was going well, the journy and the trips that you made .Maar ik schakel maar snel over op het nederlands , is ook moeilijk genoeg! Het duurde even voor ik je te pakken had want ik zocht je rechtstreeks op waarbenjij.nu , nu heb ik de helpdesk in Biest-Houtakker gebeld waar ene John Barten me kon vertellen dat ik via Google moet zoeken en thijsincanada en waarbenjij.nu aan elkaar! moet doen .Nu lukte het dus wel, gelukkig. Ondertussen ben je dus al bij het gastgezin en hopelijk is ook de tweede indruk heel goed, zodat als je terug komt van een dag op school, het fijn is om daar "thuis "te komen. Ik ben benieuwd hoe het met het engels [ canadees] spreken en schrijven gaat, geef ons maar eens wat bijles. En o ja, kunnen we geen prijsvraag maken , van wat voor een beest [ antwoord : een dood beest, haha, tellen we niet mee] is de muts van Thijs gemaakt ? Ik zet in op een bever. Verder kan ik je vertellen dat het hier al een paar daagjes lekker weer is, onze vakanties voorbij zijn en ik nu naar de nieuwe afleveing van Flikken Maastricht ga kiken. Heel veel groeten , ook van Martien, tante Ans

  • 07 September 2014 - 12:56

    Daan Brram En De Rest:

    hoi Thijs
    het ziet er geweldig uit, geniet van de verschrikkelijk mooie tijd in Canada.
    vanmiddag komt je broer en je pa en ma bij ons een biertje drinken
    w,ll keep in touch

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Burlington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Zie jullie straks weer!!!

13 Mei 2015

New York, New York

15 April 2015

Goed weer?

25 Maart 2015

7 maanden gedaan, 3 te gaan

09 Februari 2015

Dé werd tijd!!
Thijs

Ik ga vanaf 26 augustus een heel schooljaar naar Burlington, Ontario, Canada. Dit jaar doe ik een uitwisseling! Houd dit profiel in de gaten voor meerdere updates vanuit Canada.

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 645
Totaal aantal bezoekers 16019

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: