Het zwembad moet toch n' keer dicht? - Reisverslag uit Burlington, Canada van Thijs Barten - WaarBenJij.nu Het zwembad moet toch n' keer dicht? - Reisverslag uit Burlington, Canada van Thijs Barten - WaarBenJij.nu

Het zwembad moet toch n' keer dicht?

Door: Thijs Barten

Blijf op de hoogte en volg Thijs

16 Oktober 2014 | Canada, Burlington

Hey Nederlanders! Even een korte update. Zoals niet al te verrassend is het hier herfst. Dat betekend deze week veel bladeren harken en het zwembad dicht doen. Die hebben we een maand land niet dichtgedaan, dus is het nu zo groen als gras.

Ook wel even leuk te vertellen is dat ik deze week aardig wat te doen heb. Vandaag is het - onbeperkt schaften - talentenavond. Morgen is het pink ribbon, spirit day en s'zaterdags ga ik wall mart-en in de States. Verwacht vooral veel foto's!

Dit weekend heb ik ook kennis mogen maken met de Canadese keuken. Het was CANADIAN THANKSGIVING!!! Maar vergelijk het vooral niet met Carnaval. Het is zoveel koken, helpen en afwassen, dat het dak eraf gaat.

Kind regards, (groetjes)

Thijs Barten

  • 17 Oktober 2014 - 08:08

    John Barten :

    Hoi Thijs,
    Goed om te leze dat je het zo druk hebt.
    Ik ben blij dat je je niet verveeld.
    Dus je weet nu hoe je een kalkoen klaar maak.
    Tante Trudy zou zeggen....
    Ik hoop je binnenkort te spreken want voor mij is het weer even geleden.

    De Groeten uit Terneuzen.
    papa

  • 22 Oktober 2014 - 21:04

    Trudy:

    Hello Thijs

    Jaja je tante kan ook al cannada,s typen. Zeg Thijs ik ben wel een beetje ongerust!!!! Komde wel aan je rust toe menneke? Je hebt het zo druk. Wat maak je toch veel mee daar. HAHA gaaf hoor geniet er maar lekker van.

    Dikke Kus van je Tante Trudy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Burlington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Zie jullie straks weer!!!

13 Mei 2015

New York, New York

15 April 2015

Goed weer?

25 Maart 2015

7 maanden gedaan, 3 te gaan

09 Februari 2015

Dé werd tijd!!
Thijs

Ik ga vanaf 26 augustus een heel schooljaar naar Burlington, Ontario, Canada. Dit jaar doe ik een uitwisseling! Houd dit profiel in de gaten voor meerdere updates vanuit Canada.

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 16031

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: