School begint!! - Reisverslag uit Burlington, Canada van Thijs Barten - WaarBenJij.nu School begint!! - Reisverslag uit Burlington, Canada van Thijs Barten - WaarBenJij.nu

School begint!!

Door: Thijs Barten

Blijf op de hoogte en volg Thijs

07 September 2014 | Canada, Burlington

Beste mensen uit Rundhause. Deze week ben ik begonnen met school. Maandag was ik vrij vanwege de dag van de arbeid. Wat gevierd werd bij de kerk met vuurwerk en een BBQ.

EINDELIJK. Ik kan het eigenlijk niet dat ik dit zeg maar... eindelijk school! Mijn vakkenpakket bestaat uit Geschiedenis (geweldige klas), Mediakunde, Engels voor dummies en normaal Engels. Deze vakken heb ik elke dag tot februari. Ik stap om 7:45 op de gele bus naar school. om 14:25 ben ik uit. Meestal ga ik na school met m'n buurjongen Ben een stuk fietsen in de buurt.

Vrijdag was het spiritday. Een dag waar het allemaal om onze school draait en waar alles in het teken van de FIGHTIN' IRISH staat. Dat word ook gevierd door middel van een footballwedstrijd, die werd onderbroken door een heftige storm. (En nee, geen orkaan)

Zaterdag was ik met mijn gastvader naar Canada's Wonderland geweest. Voor de mensen die niet weten wat het is maar wel een vermoeden hebben, het is een attractiepark met iets van 10 achtbanen. En die zijn wel echt Echt ECht ECHt ECHT eng. Maar toch ben ik er in geweest en ik heb (net) niet gekotst.

Groetjes,

Thijs

  • 07 September 2014 - 23:03

    Wendy Weber:

    Ha Thijs,
    Volgens mij ben je met je neus in de boter gevallen. Leuk om dit allemaal zo te lezen. Je hebt het daar wel naar je zin. Het videofilmpje kon ik nu niet openen, maar dat komt wel goed.
    Ben nu al benieuwd naar je volgend verslag.
    Sjefke nog heel veel plezier daar.
    Groetjes, van de Webertjes

  • 08 September 2014 - 07:23

    Kirsten:

    Ha die Thijs,

    Wat kun je toch heerlijk schrijven.
    Daaruit blijkt wel dat je het goed naar je zin hebt.
    Heel veel plezier nog!

    Groetjes,
    Toine, Kirsten, Joep en Emma

  • 08 September 2014 - 19:21

    Samekuuu:

    Ewaa Thijs, wat doet die teletubbie op die ene foto hahahaha hij is awesome!! Ik mis je wel maat.

  • 08 September 2014 - 19:21

    Samekuuu:

    Ewaa Thijs, wat doet die teletubbie op die ene foto hahahaha hij is awesome!! Ik mis je wel maat.

  • 10 September 2014 - 16:50

    Berry, Cisca:

    Hallo Thijs,
    Je hebt al in korte tijd veel leuke dingen meegemaakt en gezien. We blijven je verslagen en fotoos volgen. Ziet er allemaal gezellig uit. Nog veel plezier en geniet ervan!
    Veel groetjes
    Berry, Cisca

  • 11 September 2014 - 11:49

    Kees Priems:

    Ha die Thijs,
    Dat leest lekker weg, blijf lekker positief en geniet ervan.

    Kees

  • 14 September 2014 - 17:31

    Family V. Overbeek:

    Hoi Thijs, ik zie dat het bij jullie nu ongeveer half twaalf, lunchtijd is, bij ons is het nu tijd voor het avondeten. Vanmiddag jullie pap, mam en Sam gezien, ze zien er goed uit hoor, geloof wel dat ze uitkijken naar jullie skype-moment. Ben benieuwd naar je volgende verslag en/of foto's. Groetjes tante Ans

  • 15 September 2014 - 08:37

    Caroline Abrahams:

    Hoi Thijs,
    Dat klinkt allemaal prima. Fijn dat het goed gaat, geniet er van.
    Groeten van De Brammen

  • 16 September 2014 - 04:36

    Anne-Marie :

    Leuk om jouw verslagen te lezen. Al heb daar nu natuurlijk weinig tijd voor, zo zonder werknemer ;) Succes daar en ik blijf het volgen!

  • 16 September 2014 - 14:30

    Gerry Coppens:

    Hey,
    Leuk verslag Thijs!
    Fijn dat het zo goed met je gaat.
    Geniet ze!
    Groetjes, Tim, Cas en Gerry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Burlington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Zie jullie straks weer!!!

13 Mei 2015

New York, New York

15 April 2015

Goed weer?

25 Maart 2015

7 maanden gedaan, 3 te gaan

09 Februari 2015

Dé werd tijd!!
Thijs

Ik ga vanaf 26 augustus een heel schooljaar naar Burlington, Ontario, Canada. Dit jaar doe ik een uitwisseling! Houd dit profiel in de gaten voor meerdere updates vanuit Canada.

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 16036

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: