Eerste kennismaking van m'n gastgezin - Reisverslag uit Toronto, Canada van Thijs Barten - WaarBenJij.nu Eerste kennismaking van m'n gastgezin - Reisverslag uit Toronto, Canada van Thijs Barten - WaarBenJij.nu

Eerste kennismaking van m'n gastgezin

Door: Thijs Barten

Blijf op de hoogte en volg Thijs

17 Augustus 2014 | Canada, Toronto

Vandaag heb ik voor het eerst mijn gastgezin gesproken via Skype. Ik heb een kei goede indruk gekregen van hun (en de kleine Graham) en ik heb er super veel zin in! Zij hebben er ook super veel zin in. Over 9 dagen stap ik in het vliegtuig naar Toronto, waar ik eerst nog 4 dagen kamp heb met alle uitwisselingsstudenten van INTO uit heel Europa. Ik ga daar o.a. de CN Tower, Chinatown en een ijshockeywedstrijd bekijken. Na het kamp word ik opgehaald door mijn gastgezin, want ik hoef als een van de weinigen NIET verder te vliegen naar verre uithoek van Canada. Ik verblijf in Burlington, Ontario. Op 45min van Toronto, 1 uur van Niagara Falls en 1,5 uur van Buffalo, USA. Burlington ligt aan Lake Ontario. Je kent wel. Een van die vlekken op de kaart van Noord Amerika. Ook ligt het 75min van het skigebied. Maar dat komt pas over meer dan een week. Eerst genieten van m'n laatste dagen in het kleine Nederland.


  • 20 Augustus 2014 - 16:21

    Giel:

    Alvast veel plezier thijs!

  • 25 Augustus 2014 - 19:14

    Ilse W:

    Veel plezier!

  • 25 Augustus 2014 - 20:37

    Nonkel Peter:

    Nou Thijs,

    Veel succes in Canada en veel plezier. Voor morgen een goeie vlucht.

    groeten uit het nog kleinere Bels.

  • 26 Augustus 2014 - 15:49

    Esther Van Den Heuvel:

    Hoi Thijs,
    De dag van je vertrek naar Canada is aangebroken!
    Het zal allemaal ontzettend spannend zijn.
    En het zal natuurlijk net zo spannend voor je ouders zijn.
    Ik hoop dat je er een geweldige tijd zult hebben.
    We horen nog van je via deze site.
    Groetjes,
    Esther ,Hans, Daan en Bram

  • 28 Augustus 2014 - 23:10

    Ome Geert En Tante Christine:

    Hoi Thijs,
    Hier even een berichtje uit Reusel, we hebben vernomen dat de reis goed is gegaan en dat je nu op kamp bent.
    We zijn benieuwd naar je belevenissen in Canada en bekijken dan ook regelmatig deze site.

    Heel veel groetjes en houdoe !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Zie jullie straks weer!!!

13 Mei 2015

New York, New York

15 April 2015

Goed weer?

25 Maart 2015

7 maanden gedaan, 3 te gaan

09 Februari 2015

Dé werd tijd!!
Thijs

Ik ga vanaf 26 augustus een heel schooljaar naar Burlington, Ontario, Canada. Dit jaar doe ik een uitwisseling! Houd dit profiel in de gaten voor meerdere updates vanuit Canada.

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 553
Totaal aantal bezoekers 16025

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: